1. Definiții

Oh, DA!  sau  www.ohda.ro este societatea S.C. OHDA DESIGN S.R.L, cu sediul in Voluntari, Bulevardul Erou Iancu Nicolae 123, tronson C ,camera 1, judet Ilfov, avand Codul Unic de Inregistrare: RO42900679 si Numarul de ordine in registrul comertului: J23/3472/2020

SITE - Domeniu www.ohda.ro si subdomeniile acestuia.

CONTINUT are urmatoarea definitie:

SERVICIU - Serviciul de comert electronic condus exclusiv pe portiunile public disponibile ale SITEULUI, in sensul acordarii posibilitatii CLIENTULUI sa contracteze produse si/sau servicii folosind mijloace exclusiv electronice, incluzand si alte mijloace de comunicare la distanta.

MEMBRU - Persoana fizica care are sau obtine acces la CONTINUT, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic etc) sau in baza unui acord de utilizare intre  Oh, DA!  si acesta si care necesita crearea si utilizarea unui CONT.

CLIENT - Persoana care are sau obtine acces la CONTINUT si  SERVICIU, ulterior crearii CONTULUI de MEMBRU.

COMANDA - Un document electronic ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator prin care Cumparatorul transmite Vanzatorului, prin intermediul Site-ului, intentia sa de a achizitiona Bunuri si Servicii de pe Site.

Pret RRP - Recommended Retail Price, adica Pret Recomandat de Furnizor - este informatia prezentata pentru unele produse in vecinatatea pretului de vanzare (in stanga in pagini cu produse multiple, sub pretul vanzare in pagina individuala a produsului), cu font mai mic decat cel cu care e scris pretul de vanzare si culoare gri. Pentru produsele care sunt oferite la vanzare la pretul RRP, acesta este afisat doar ca si pret de vanzare. Pretul RRP NU este un pret de referinta folosit de Oh, DA!  in spatiile sale si trebuie sa fie folosit doar ca informatie/recomandare de la furnizorul Oh, DA!. Afisam acesta informatie pentru a fi folosita in evaluarea comparativa a produsului si clientul intelege ca prin marcarea mai putin evidenta aceasta informatie nu este de natura sa produca confuzie si ca, la actiunea de cumparare si in Cosul Meu https://www.ohda.ro/cos este clar pretul de vanzare practicat pentru fiecare produs.

DOCUMENT - Prezentele Termeni si Conditii.

COMUNICARI COMERCIALE - Orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail / SMS / Viber / telefonic / mobile push / webpush etc.) continand informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat/vizualizat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu”, precum si alte comunicari comerciale, cum ar fi cercetari de piata si/sau sondaje de opinie.

CONTRACT la distanta - Conform definitiei cuprinse in OUG 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, precum si pentru modificarea si completarea unor acte normative art. 2 punctul 7, astfel cum aceasta a transpus Directiva 2011/83/UE privind drepturile consumatorilor: orice contract incheiat intre profesionist si consumator in cadrul unui sistem de vanzari sau de prestare de servicii la distanta organizat, fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pana la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul;

DATE CU CARACTER PERSONAL - Orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila (“persoana vizata”); in principiu, reprezinta date personale: numele si prenumele persoanei, domiciliu, adresa de email, CNP-ul, numarul de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de localizare etc.;

OPERATOR DE DATE CU CARACTER PERSONAL - Inseamna persoana fizica sau juridica, autoritatea publica, agentia sau alt organism care, singur sau impreuna cu altele, stabileste scopurile si mijloacele de prelucrare a datelor cu caracter personal;

CONSIMTAMANT al persoanei vizate - Inseamna orice manifestare de vointa libera, specifica, informata si lipsita de ambiguitate a persoanei vizate prin care aceasta accepta, printr-o, declaratie sau printr-o actiune fara echivoc, ca datele cu caracter personal care o privesc sa fie prelucrate;

PRELUCRARE - Orice operatiune/set de operatiuni asupra datelor cu caracter personal (cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate), respectiv colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, divulgarea, diseminarea, punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea etc. (reprezentand orice fel de operatiune in legatura cu datele personale);

NEWSLETTER / ALERTA - Mijlocul de informare periodic, exclusiv electronic, asupra produselor, serviciilor si/sau promotiilor desfasurate de catre Oh, DA! intr-o anumita perioada, fara nici un angajament din partea Oh, DA!  cu referire la informatiile continute de acesta.

TRANZACTIE - Incasare sau rambursare a unei sume rezultata din vanzarea unui produs / serviciu de catre Oh, DA! catre Client, prin utilizarea serviciilor procesatorului de carduri agreat de catre Oh, DA!  sau prin transfer bancar, indiferent de modalitatea de livrare.

 

2. General

2.1. Documentul stabileste termenii si conditiile de utilizare ai Siteului/Continutului/Serviciului de catre Membru sau Client, in cazul in care acesta nu dispune de un alt acord de utilizare valid, incheiat intre Oh, DA!  si acesta. Va rugam sa parcurgeti cu atentie acest document pentru a preintampina eventuale consecinte nedorite/ neplacute, ce pot fi apreciate de catre Utilizator/ Membru/Client ca avand un impact negativ asupra datelor sale si/sau informatiilor furnizate companiei Oh, DA! .

2.2. Furnizarea serviciilor si/sau a produselor va incepe imediat dupa indeplinirea tuturor formalitatilor de inregistrare cerute. Optand pentru inregistrare, Membrul sau Clientul se obliga sa furnizeze corect numele, adresa si alte informatii necesare in vederea operarii comenzilor plasate. Prin accesarea contului si utilizarea parolei personale sunteti responsabil pentru toate actiunile care decurg din folosirea acesteia. Compania Oh, DA! nu poate fi facuta responsabila pentru erorile/incidentele survenite in urma neglijentei utilizatorului privind securitatea si confidentialitatea contului si parolei sale.

2.3. Folosirea, inclusiv, dar nelimitandu-se la accesarea, vizitarea si vizualizarea, Continutului/Serviciului, implica acceptarea Membrului sau Clientului la prezentele termeni si conditii; Clientul se obliga sa monitorizeze permanent termenii si conditiile care pot fi actualizate, modificate si completate. In cazul unor neintelegeri, se aplica Termenii si conditiile valabile la momentul comenzii si notificarii acestuia in scris de catre OH, DA! .

2.4. Accesul la Serviciu se face exclusiv prin accesarea siteului public disponibil www.ohda.ro

2.5. Prin folosirea Siteului/Continutului/Serviciului, Membrul sau Clientul este singurul responsabil pentru toate activitatile care decurg prin folosirea acestuia. De asemenea, acesta raspunde pentru orice daune materiale, intelectuale sau electronice sau de orice alta natura produse Siteului, Continutului, Serviciului Oh, DA!  sau oricarui tert cu care Oh, DA!  are incheiate contracte, in conformitate cu legislatia romana in vigoare.

2.6. In cazul in care Utilizatorul sau Clientul nu este de acord si/sau nu accepta prezentul Document privind termeni si conditii va trimite un e-mail pe adresa contact@ohda.ro  cu precizarea motivelor si/sau solicitarilor de realizare a modificarilor intervenite.

2.6.1. De asemenea Utilizatorul sau Clientul isi poate retrage in orice moment consimtamantul exprimat intelegand sa renunte la: accesul la Serviciu, alte servicii oferite de Oh, DA!  prin intermediul Site-ului, in acest sens Utilizatorul sau Clientul va trimite un e-mail pe adresa contact@ohda.ro.

2.6.2. In situatia in care Utilizatorul sau Clientul nu doreste a mai primi din partea companiei Oh, DA! newslettere/alerte si/sau comunicari efectuate in scop de marketing si publicitate/promotional prin intermediul oricarui canal de comunicare (electronic, telefonic, etc) poate efectua solicitarea de DEZABONARE disponibila in cuprinsul oricarei comunicari via e-mail sau prin trimiterea unei solicitari scrise pe adresa si catre responsabilul cu protectia datelor cu caracter personal contact@ohda.ro.

2.6.3. Utilizatorul sau Clientul, in conformitate cu dispozitiile si normele privind protectia datelor cu caracter personal, are dreptul de a solicita STERGEREA datelor sale personale prelucrate in scop comercial de catre compania Oh, DA! in baza contractului agreat de parti, iar in acest sens poate formula solicitarea scrisa pe adresa si catre responsabilul cu protectia datelor cu caracter personal contact@ohda.ro.

2.6.4. Utilizatorul sau Clientul poate reveni in orice moment asupra deciziei sale de a nu fi de acord si/sau a nu accepta documentul, exprimandu-si ACCEPTUL pentru documentul privind termini si conditii sub forma in care acesta va fi disponibil in acel moment.

2.7. In cazul in care Clientul a achitat contravaloarea tuturor Contractelor neonorate fata de Oh, DA!  si isi revoca acordul exprimat in favoarea Documentului pe perioada derularii unei Comenzi, Oh, DA!  va anula Comanda acestuia fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

2.8. Acest Site este adresat doar Membrilor persoane fizice care au cel putin 18 ani, care au parcurs etapele inregistrarii corespunzatoare si care nu au fost suspendati sau inlaturati de catre Oh, DA! , indiferent de motivul suspendarii sau al inlaturarii. Devenind Membru, persoana declara faptul ca intruneste conditiile susmentionate.

 

3. Continut

3.1. Continutul, astfel cum este definit in preambul, incluzand dar nelimitandu-se la logo-uri, reprezentari stilizate, simboluri comerciale, imagini statice, imagini dinamice, text si/sau continut multimedia prezentate pe Site, este proprietatea exclusiva a Oh, DA!  (OHDA DESIGN SRL), acesteia fiindu-i rezervate toate drepturile obtinute in acest sens in mod direct sau indirect (prin licente de utilizare si/sau publicare).

3.2. Membrului sau Clientului nu ii este permisa copierea, distribuirea, publicarea, transferul catre terte parti, modificarea si/sau altfel alterarea, utilizarea, legarea la, expunerea, includerea oricarui continut in orice alt context decat cel original intentionat de Oh, DA! , includerea oricarui continut in afara site-ului OH, DA! , indepartarea insemnelor care semnifica dreptul de autor al Oh, DA!  asupra continutului precum si participarea la transferul, vanzarea, distributia unor materiale realizate prin reproducerea, modificarea sau afisarea continutului, decat cu acordul expres al Oh, DA! .

3.3. Orice continut la care Membrul sau Clientul are si/sau obtine acces prin orice mijloc, se afla sub incidenta Documentului, in cazul in care continutul nu este insotit de un acord de utilizare specific si valid incheiat intre Oh, DA!  si acesta, si fara nici o garantie implicit sau expres formulata din partea Oh, DA!  cu referire acel continut.

3.4. Membrul sau Clientul poate copia, transfera si/sau utiliza continutul numai in scopuri personale sau non-comerciale, numai in cazul in care acestea nu intra in conflict cu prevederi ale prezentului Document.

3.5. In cazul in care Oh, DA!  confera Membrului sau Clientului dreptul de a utiliza sub forma descrisa intr-un acord de utilizare distinct, un anumit continut, la care Membrul are sau obtine acces in urma acestui acord, acest drept se extinde numai asupra acelui sau acelor continuturi definite in acord, numai pe perioada existentei acestuia sau acestor continuturi pe site sau a perioadei definite in acord, conform conditiilor definite, in cazul in care acestea exista si nu reprezinta un angajament contractual din partea Oh, DA!  pentru respectivul Membru, Client sau oricare alt tert care are/obtine acces la acest continut transferat, prin orice mijloc si care ar putea fi sau este prejudiciat in orice mod de pe urma acestui continut, in timpul sau dupa expirarea acordului de utilizare.

3.6. Niciun continut transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc de comunicare (electronic, telefonic, etc) sau dobandit de acesta prin accesare, vizitare si/sau vizualizare nu constituie o obligatie contractuala din partea Oh, DA!  si/sau al angajatului sau colaboratorului Oh, DA! care a mijlocit transferul de continut, in cazul in care aceasta exista, fata de respectivul continut.

3.7. Este interzisa orice utilizare a Continutului in alte scopuri decat cele permise expres prin document sau de acordul de utilizare care il insoteste, in cazul in care acesta exista.

 

4. Contact pentru Clienti si Membri

4.1. Oh, DA!  publica pe site datele complete si corecte de identificare si contactare de catre Client sau Membru.

4.2. Prin utilizarea formularului de contact sau al serviciului prezent pe site, Membrul sau Clientul declara si accepta sa fie contactat prin orice mijloc disponibil, incluzand si mijloacele electronice, de catre compania Oh, DA!  (fara insa a exista o obligatie din partea companiei in acest sens), intelegand ca prin completarea informatiilor cu privire la datele sale de contact, precum nume, prenume, adresa de e-mail, nr. de telefon etc., aceste date urmeaza a fi prelucrate si evidentiate in baza de date in scopul imbunatatirii relatiilor comerciale, respectiv in scopul bunei desfasurari a activitatii economice si comerciale ale companiei. Pentru detalii si informatii suplimentare legate de prelucrarea si administrarea datelor tale cu caracter personal, te rugam sa vizualizezi si capitolul/articolul denumit Politica de confidentialitate.

4.3. Completarea partiala sau integrala a formularului de contact si trimiterea acestuia nu reprezinta in nici un fel un angajament din partea Oh, DA!  de a contacta Membrul sau Clientul.

4.4. Accesarea Site-ului, folosirea informatiilor prezentate in cadrul acestuia, vizitarea paginilor sau trimiterea de e-mail-uri sau notificari adresate Oh, DA! se realizeaza in mod electronic, telefonic, sau orice alt mod de comunicare disponibil Membrului sau Clientului si Oh, DA! , considerandu-se astfel ca acesta consimte primirea notificarilor din partea Oh, DA!  in modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, mesaje scurte (SMS) sau prin anunturi pe site.

4.5. Clientul declara expres ca datele de contact furnizate ii apartin (adresa de email, numar de telefon, adresa de livrare) si ca vor putea fi folosite de catre Oh, DA!  in comunicarile sale cu Clientul.

 

5. Newslettere si alerte

5.1. In momentul in care, Membrul sau Clientul isi creaza un Cont pe Site, acceptand Documentul (Termeni si Conditii), acesta are dreptul de a-si exprima sau nu acordul cu privire la primirea de newslettere si/sau alerte din partea Oh, DA!  prin modalitate electronica si/sau telefonica, incluzand si comunicari prin e-mail, mesaje scurte (SMS) sau prin anunturi pe site.

5.2. Datele preluate de la Membru in scopul expedierii newslettere-lor si/sau alertelor, pot si vor fi folosite de catre Oh, DA!  in limitele Politicii de confidentialitate.

5.3. Renuntarea la primirea newslettere-lor si/sau alertelor de catre Membru sau Client se poate face in orice moment:

5.3.1. Folosind legatura special destinata din cadrul oricaror newslettere si/sau alerte primite (in partea de jos a e-mail-ului in sectiunea contact), acolo unde aceasta optiune este tehnic posibila;

5.3.2. Prin modificarea acceptului sau de a primi newslettere si/sau alerte si folosind pagini din zonele restrictionate, in cadrul Contului individual al Membrului, de pe www.ohda.ro.

5.3.3. Prin contactarea Oh, DA!  la datele de mai sus astfel cum sunt precizate in art. 2.6 si fara nicio obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese.

5.4. Retragerea consimtamantului cu privire la primirea newsletter-lor si/sau alertelor nu implica renuntarea la acceptul dat pentru prezentul document si se produce efecte doar pentru viitor ulterior comunicarii intentiei de retragere.

5.5. Oh, DA!  isi rezerva atat dreptul de a selectiona persoanele carora le va trimite newslettere si/sau alerte, cat si dreptul de a elimina din baza sa de date orice Membru sau Client care si-a exprimat anterior consimtamantul de a primi newslettere si/sau alerte, fara nici un angajament ulterior din partea Oh, DA! , sau a vreunei notificari prealabile a acestuia.

5.6. Oh, DA!  nu va include in newslettere si/sau alerte transmise Membrului sau Clientului nici un alt fel de material publicitar sub forma de continut care sa faca referire la vreun tert care nu este partener comercial al Oh, DA! , la momentul expedierii newsletterelor si/sau alertelor.

6. Politica de confidentialitate

Depunem toate eforturile pentru a va asigura ca va protejam si respectam confidentialitatea datelor dvs. cu caracter personal prin implementarea masurilor necesare prevazute de normele si reglementarile in vigoare privind protectia datelor, inclusiv Regulamentul general (UE) 2016/679 privind protectia datelor (“ RGPD”).

Aceast capitol are rolul de a va informa asupra datelor cu caracter personal pe care le colectam de la dvs. sau pe care dvs. ni le comunicati prin intermediul prezentului site web, precum si a modului in care vom prelucra aceste date.

6.1. Potrivit normelor si reglementarilor in vigoare privind protectia datelor (“ RGPD”) - datele cu caracter personal sunt definite ca orice informatie privind o persoana fizica identificata sau identificabila. In principiu reprezinta date personale, pe care si Compania OhDA le are in vedere: numele si prenumele persoanei fizice, domiciliul, adresa de email, CNP, numar de telefon, coduri client/atribut al contului inregistrat, codul de identificare de tip AWB pentru livrarea produsului comandat etc.

6.1.1. Datele dvs. personale pe care le colecteaza si prelucreaza compania Oh, DA!  sunt: numele si prenumele persoanei, domiciliu (adresa postala pentru livrare), adresa de email, numar de telefon, coduri de identificare client/identificator online, date de facturare (in cazul finalizarii unei comenzi), voce, informatii bancare (in cazul efectuarii unui retur/ramburs de plata), cont social media.

Nu colectam si nu prelucram in alt mod date sensibile, asa cum sunt definite in Regulamentul General privind Protectia Datelor (prescurtat RGPD) in categorii speciale de date cu caracter personal. De asemenea, nu dorim sa colectam sau sa prelucram date ale minorilor care nu au implinit varsta de 18 ani.

6.1.2. Asadar, potrivit “RGPD”, sunt operatori de date cu caracter personal („Operatorii”) – (i) Compania OHDA DESIGN SA, societate romana cu personalitate juridica, cu sediul in Voluntari, Bulevardul Erou Iancu Nicolae 123, tronson C ,camera 1, judet Ilfov, avand Codul Unic de Inregistrare: RO42900679 si Numarul de ordine in registrul comertului: J23/3472/2020 avand obligatia conform normelor nationale si a Regulamentului UE 679/2016 (RGPD) de a administra in conditii de siguranta si numai pentru scopurile specificate, datele tale cu caracter personal. Aceste date au fost colectate/procesate/etc. in relatia comerciala desfasurata in trecut si/sau in curs de desfasurare si pentru care v-ati exprimat in mod valabil consimtamantul potrivit legislatiei in vigoare la momentul preluarii si colectarii datelor personale!

6.1.3. Compania aduce la cunostinta ca enumerarea din cadrul art. 6.1 si urmatoarele este pur exemplificativa si ca in raport de serviciul angajat de client, subscrisa colecteaza numai acele date personale minime necesare indeplinirii scopurilor/activitatilor realizate de Oh, DA!

6.2. in procesul de operare a prezentului site web, Compania OHDA DESIGN SRL (Oh, DA!) colecteaza anumite informatii (“date cu caracter personal”) referitoare la persoane fizice identificate sau care pot identifica persoane fizice, date furnizate de utilizatorii prezentului site web, prin exprimarea voluntara a consimtamantului, in mod direct (ex. nume, prenume, adresa postala, adresa de e-mail, numar de telefon) sau indirect (ex. adresa IP, utilizarea UUIDS (unique identifiers provided by social logins).

6.3. Scopurile prelucarii datelor cu caracter personal furnizate de catre un “Membru” sau un “Client Oh, DA!”, avute in vedere si urmarite de catre compania OHDA DESIGN SRL sunt urmatoarele:

6.4. Compania OHDA DESIGN SRL colecteaza, prelucreaza si administreaza datele tale personale in conformitate cu normele si reglementarile “RGPD” pentru urmatoarele perioade de timp: (i) in conformitate cu prevederile codului civil privind institutia juridica a prescriptiei, precum si a conditiilor contractuale asumate prin acceptarea termenilor si conditiilor, datele personale colectate sunt arhivate/pastrate de Companie pe o perioada de 3 ani de la incetarea contractului (pentru situatia livrarilor si neintervenirii solicitarilor de retur); (ii) datele personale colectate sunt arhivate/pastrate de Companie pe o perioada de 3 ani si/sau Client si-a exprimat de la data intervenirii ultimului retur aferent contului.

De asemenea este bine sa stiti ca putem prelucra date cu caracter personal pentru a va informa in legatura cu produse si servicii, oferte promotionale sau pentru abonarea la newsletter. Ca regula generala, aceste date cu caracter personal vor fi prelucrate in scopuri directe de marketing numai cu consimtamantul dvs. si prin utilizarea canalelor de comunicare (email, sms etc.) pe care le-ati indicat in momentul oferirii consimtamantului. In aceste conditii este important sa cunoasteti ca vom utiliza consimtamantul dvs. exprimat in scop de marketing pana la retragerea acestuia, existand posibilitatea de retragere a acestui tip de consimtamant oricand.

Clientul Oh, DA!, prin transmiterea datelor cu caracter personal, declara si accepta neconditionat ca datele sale personale sa faca parte, sa fie arhivate in baza de date a proprietarului, exprimandu-si astfel un acord expres si neechivoc ca datele sale personale sa fie stocate, utilizate si prelucrate conform scopurilor precizate la punctul 6.3.

6.5. Compania Oh, DA! va informeaza ca prelucrarea reprezinta: orice operatiune/set de operatiuni asupra acestor date (cu sau fara utilizarea de mijloace automatizate), respectiv colectarea, inregistrarea, organizarea, structurarea, stocarea, adaptarea, modificarea, extragerea, consultarea, utilizarea, diseminarea, punerea la dispozitie, alinierea, combinarea, restrictionarea, stergerea, distrugerea etc. (aceste operatiuni sunt indicate cu titlu exemplificativ in Regulament, notiunea de prelucrarea reprezentand orice fel de operatiune in legatura cu datele personale).

6.6. La nivel teritorial dispozitiile regulamentului se aplica prelucrarilor efectuate de un operator sau imputernicit cu sediul in U.E., prelucrarilor de date personale ale unor persoane aflate in UE, efectuate de un operator sau imputernicit care nu e stabilit in UE, daca: se ofera bunuri sau servicii catre persoane aflate in UE sau se monitorizeaza comportamentul persoanelor din UE.

Compania Oh, DA! este operator de date cu caracter personal potrivit normelor si reglemantarilor in vigoare, inclusiv RGPD.

6.7. Compania va aduce la cunostinta ca in raport de activitatea/serviciul ales de client, respectiv a scopului colectarii datelor cu caracter personal, Oh, DA! poate transmite datele dvs. companiilor din grup, tertilor sau autoritatilor, pentru indeplinirea scopurilor pe baza temeiurilor activitatilor de procesare. Potrivit Regulamentului “RGPD”, va informam ca putem transmite sau oferi acces la anumite date cu caracter personal ce va privesc, urmatoarelor categorii de destinatari:

Va asiguram ca vom depune toate diligentele ca imputernicitul si/sau terta parte contractanta ofera garantii suficiente pentru a pune in aplicare masuri tehnice si organizatorice adecvate, astfel incat procedurile sa indeplineasca cerintele normelor si reglementarilor legale, inclusiv RGDP si sa asigure protectia drepturilor persoanei vizate (persoana fizica client/membru Oh, DA!).

6.8. Temeiul pentru care prelucram aceste date personale si administram aceste date colectate poate fi in raport de scopul prelucrarii datelor consimtamantul dvs., acordat cu prilejul crearii contului online si al validarii acestuia, prin solicitarea de a fi devenit client/membru in comunitatea OhDA. Totodata, temeiul este si unul legal si/sau contractual, avand la baza contractul/raportul comercial ce a luat nastere intre dvs., client si compania/companiile OHDA DESIGN SRL, prin plasarea comenzii si efectuarea platilor produselor comandate, prin efectuarea de retururi ale produselor neconforme si/sau refuzate etc., dar si un temei legitim necesar si indispensabil desfasurarii activitatilor comerciale si economice ale companiei Oh, DA!, prevazut de asemenea de Regulament. Vom prelucra datele dvs. personale pentru a imbunatati si a lua masuri de protectie, ori de cate ori se impune, pentru protectia privind utilizarea site-ului web si a utilizatorilor platformei Oh, DA! fata de atacuri cibernetice, masuri de prevenire si detectare a tentativelor de frauda, inclusiv transmiterea unor informatii catre autoritatile publice competente, masuri de gestionare a diverselor altor riscuri.

6.9. De asemenea, tinem sa fiti informati in mod complet si intelegem a va prezenta Principiile stabilite de Regulamentul UE 679/2016 si Drepturile Utilizatorului privind datele cu caracter personal.

6.10. Regulamentul european in domeniul protectiei datelor cu caracter personal reglementeaza un numar de 6 principii a fi respectate de operator (compania OHDA DESIGN SRL) atunci cand proceseaza date personale:

  1. Principiul legalitatii, echitatii (corectitudine) si transparentei. Conform acestui principiu, compania trebuie sa se asigure (1) ca prelucrarea de date trebuie sa fie realizata doar respectand dispozitiile legale, orice alta procesare va fi considerata a fi ilicita, (2) ca prelucreaza datele doar in modalitatile pe care persoana in cauza le-ar astepta in mod rezonabil si (3) ca procesarea trebuie sa fie transparenta, adica operatorul sa transmita subiectilor clar si deschis cum intentioneaza sa foloseasca datele personale.
  2. Principiul limitarii scopului pentru care sunt colectate datele. Compania noastra respecta acest principiu obligandu-se sa colecteze/proceseze datele personale doar pentru scopul determinat si transmis persoanei.
  3. Principiul reducerii la minim a datelor prelucrate. Compania noastra respecta acest principiu colectand/procesand numai acele date minim necesare pentru realizarea operatiunilor, adoptand norme prin care sa se asigure ca nu va colecta date inutile in raport de operatiunea comerciala.
  4. Principiul exactitatii, date actuale. Compania noastra va colecta/procesa de la clientii sai doar date exacte si actuale.
  5. Principiul pastrarii datelor pe o perioada necesara indeplinirii scopurilor pentru care sunt prelucrate. Compania noastra respecta principiul reglementat de regulamentul european, arhivand/pastrand datele dvs. doar pentru perioada de timp necesara indeplinirii scopurilor.
  6. Principiul integritatii si confidentialitatii. Compania noastra a implementat toate masurile de securitate si a dispus la nivelul propriilor departamente norme care au menirea de a asigura securitatea impotriva procesarilor neautorizate si ilicite si impotriva pierderilor de date accidentale, distrugerilor sau deteriorarilor.

6.11. Regulamentul european a statuat ca persoanele fizice (clientii/membrii Oh, DA! / OHDA DESIGN SRL) beneficiaza de 8 (opt) drepturi, astfel:

a) Dreptul la informare (art. 13, art. 14). A se avea in vedere ca in partea introductiva a documentului „termeni si conditii”, precum si prin prezentul capitol sunt prezentate informatii despre: identitatea si datele de contact ale operatorului si reprezentantului acestuia; datele de contact ale responsabilului cu protectia datelor; scopul prelucrarii si temeiul legal; destinatarii sau categoriile de destinatari; informatiile despre transferul de date catre o tara terta; garantiile adecvate; perioada de stocare; drepturile sale; dreptul de a formula plangere; eventualele consecinte a furnizarii datelor; existenta unui proces decizional automatizat.

b) Dreptul la acces (art. 15). Dreptul la acces al persoanelor este respectat de Companie si priveste urmatoarele: confirmarea cu privire la prelucrarea de date; accesul la datele prelucrate; furnizarea unei copii a datelor cu caracter personal, care fac obiectul prelucrarii; obtinerea de informatii suplimentare (contra unei taxe rezonabile); accesul de la distanta printr-un sistem care permite vizualizarea datelor de catre persoana vizata; verificarea identitatii persoanei care solicita informatii.

c) Dreptul la rectificare (art. 16, art. 19). Dreptul la acces al persoanelor este respectat de Companie si priveste: rectificarea de date indexate; completarea datelor.

d) Dreptul de stergere (art. 17, art. 19). Compania respecta dreptul de stergere exercitat de persoanele fizice numai in conditiile in care acest drept este exercitat intr-o manierea motivata/fundamentata:

  1. Motive: datele nu mai sunt necesare; retragerea consimtamantului; opozitie; prelucrare ilegala. De asemenea, prin crearea Contului fiecare Membru sau Client si-a dat acordul ca Oh, DA!  (OHDA DESIGN SRL) sa transmita datele sale cu caracter personal catre partenerii contractuali unei obligatii legale impuse de dreptul Uniunii Europene sau de cel intern; oferirea de servicii unui copil, daca nu sunt indeplinite conditiile legale;
  2. Dreptul nu se poate exercita si implicit respecta daca prelucrarea este necesara pentru: dreptul la libera exprimare si informare; respectarea unei obligatii legale; executarea unei sarcini in interes public; in domeniul sanatatii; arhivare; cercetare stiintifica sau istorica; scopuri statistice; constatarea, exercitarea sau apararea unui drept in instanta.

e) Dreptul la restrictionare (art. 18, art. 19). Regulamentul confera acest drept persoanelor, putand fi exercitat astfel:

  1. Cazuri: contestare exactitate date; prelucrare ilegala; datele nu mai sunt necesare;
  2. Operatorul poate doar stoca datele;
  3. Orice prelucrare cu privire la date restrictionate necesita consimtamantul persoanei vizate;
  4. Operatorul comunica tuturor destinatarilor rectificarea, stergerea sau restrictionarea datelor.

f) Dreptul la portabilitate (art. 20). Conform dispozitiilor regulamentului, Compania respecta dreptul persoanelor de a solicita portarea datelor proprii, intr-un format simplu, usor de citit si de a le transmite altui operator ales de persoana care isi exercita dreptul.

g) Dreptul la opozitie (de a inceta activitatea de procesare – art. 21), poate fi exercitat doar pentru urmatoarele scopuri: marketing direct; cercetare, stiintifice, istorice, statistice; indeplinirea unei sarcini in interes public, exercitarea autoritati publice; interesele legitime ale operatorului sau ale unei parti terte.

h) Dreptul de a nu fi evaluat prin profilare automata (art. 22) presupune:

  1. Caracterul ilicit al crearii de profiluri indiferent de scop: evaluarea capacitatii si calitatii muncii salariatilor; acordarea de scoring – puncte;
  2. Exceptie: existenta consimtamantului persoanei.

Este bine sa stiti ca aveti posibilitatea de a contacta si Responsabilul privind Protectia Datelor la nivelul Oh, DA! la adresa de email: contact@ohda.ro. Va asiguram ca vom depune eforturile necesare pentru a raspunde prompt solicitarilor dvs. si pentru a-va furniza detaliile de care aveti nevoie!

De asemenea, va informam ca aveti dreptul sa depuneti o plangere la autoritatea de supraveghere cu privire la prelucrarea datelor dvs. cu caracter personal. In Romania, datele de contact ale autoritatii de supraveghere pentru protectia datelor sunt urmatoarele:

Autoritatea Nationala de Supraveghere a Prelucrarii Datelor cu Caracter Personal. B-dul G-ral. Gheorghe Magheru, nr. 28-30, Sector 1, cod postal 010336, Bucuresti, Romania, Telefon: +40.318.059.211 sau +40.318.059.212; E-mail: anspdcp@dataprotection.ro.

Pentru exercitarea drepturilor prevazute anterior, in calitate de client al companiei OHDA DESIGN SRL, aveti dreptul de a adresa o cerere scrisa, datata si expediata la adresa contact@ohda.ro prin care sa va exercitati in mod just si licit dreptul dvs. de interventie garantat, privind: (i) rectificarea, actualizarea, blocarea sau stergerea datelor a caror prelucrare nu este conforma dispozitiilor legislatiei nationale (Legea nr. 190/2018 privind masuri de punere in aplicare a Regulamentului (UE) 2016/679 al Parlamentului European si al Consiliului din 27 aprilie 2016 privind protectia persoanelor fizice in ceea ce priveste prelucrarea datelor cu caracter personal si privind libera circulatie a acestor date si de abrogare a Directivei 95/46/CE, precum si ale Regulamentului UE 679/2016, putand fiti exercitat pentru toate actiunile sus mentionate in special cand datele sunt incomplete sau inexacte; (ii) anonimizarea datelor cu caracter personal, (iii) notificarea catre terte parti carora le-au fost prezentate/dezvaluite datele, cu conditia ca aceasta notificare sa nu presupuna un efort disproportionat fata de interesul legitim care ar putea fi lezat, respectiv pentru (iv) incetarea prelucrarii datelor sale personale in masura in care acest lucru este posibil potrivit scopului prelucrarii. In calitate de Operator, va informam ca vom inceta de indata prelucrarea datelor personale daca scopul pentru care le-am colectat a incetat.

7. Politica de utilizare Cookie-uri pe www.ohda.ro

Cookie-ul este un fisier de mici dimensiuni, un text special, deseori codificat, trimis de un server unui navigator web si apoi trimis inapoi (nemodificat) de catre navigator, de fiecare data cand acceseaza acel server. Cookie-ul este instalat prin solicitarea emisa de catre un web-server unui browser (ex: Internet Explorer, Chrome, Mozilla) si este complet “pasiv” (nu contine programe software, virusi sau spyware si nu poate accesa informatiile de pe hard driverul utilizatorului). Cookie-urile sunt folosite pentru autentificare, precum si pentru urmarirea comportamentului utilizatorilor; aplicatii tipice sunt retinerea preferintelor utilizatorilor si implementarea sistemului de „cos de cumparaturi”. Aceste fisiere fac posibila recunoasterea terminalului utilizatorului si prezentarea continutului intr-un mod relevant, adaptat preferintelor utilizatorului. Cookie-urile asigura utilizatorilor o experienta placuta de navigare si sustin eforturile Oh, DA!  pentru a oferi servicii comfortabile utilizatorilor, de ex.: – preferintele in materie de confidentialitate online si istoricul cosului de cumparaturi. De asemenea, sunt utilizate in pregatirea unor statistici anonime agregate care ajuta la intelegerea modalitatii in care un utilizator beneficiaza de www.ohda.ro, permitand imbunatatirea structurii si continutului, dar excluzand indentificarea personala a utilizatorului.

Oh, DA!  foloseste doua tipuri de Cookie-uri: per sesiune si fixe (fisiere temporare ce raman in terminalul utilizatorului pana la terminarea sesiunii sau inchiderea aplicatiei/browser-ului web). Fisierele fixe raman pe terminalul utilizatorului pe o perioada in parametrii Cookie-ului sau pana sunt sterse manual de utilizator. Cookie-urile folosite de partenerii operatorului unei pagini web, incluzand fara limitari utlizatorii paginii web, fac obiectul Politicii de Confidentialitate respective.

O vizita pe www.ohda.ro poate plasa: Cookie-uri de performanta a site-ului, Cookie-uri de analiza a vizitatorilor, Cookie-uri pentru geotargetting, Cookie-uri de inregistrare, Cookie-uri pentru publicitate sau Cookie-uri ale furnizorilor de publicitate.

Datele personale colectate prin utilizarea Cookie-urilor pot fi colectate doar pentru a facilita anumite functionalitati pentru utilizator si sunt criptate intr-un mod care face imposibil accesul persoanelor neautorizate la ele. In general, o aplicatie folosita pentru accesarea paginilor web permite salvarea Cookie-urilor pe terminal in mod implicit. Aceste setari pot fi schimbate in asa fel incat administrarea automata a Cookie-urilor sa fie blocata de browser-ul web sau utilizatorul sa fie informat de fiecare data cand cookie-urile sunt trimise catre terminalul sau. Informatii detaliate despre posibilitatile si modurile de administrare a Cookie-urilor pot fi gasite in zona de setari a aplicatiei (browser-ului web). Limitarea folosirii Cookie-urilor poate afecta anumite functionalitati ale www.ohda.ro. Cookie-urile reprezinta punctul central al functionarii eficiente a Internetului, ajutand la generarea unei experiente de navigare prietenoase si adaptata preferintelor si intereselor fiecarui utilizator. Refuzarea sau dezactivarea cookie-urilor poate face unele site-uri imposibil de folosit. Datorita flexibilitatii lor si a faptului ca majoritatea dintre cele mai vizitate site-uri si cele mai mari folosesc cookie-uri, acestea sunt aproape inevitabile; dezactivarea cookie-urilor nu va permite accesul utilizatorului pe site-urile cele mai raspandite si utilizate printre care Youtube, Gmail, Yahoo, TikTok si altele.

Exemple de intrebuintari importante ale cookie-urilor:

Securitate si probleme legate de confidentialitate - Cookie-urile NU sunt virusi si folosesc formate tip plain text; nu sunt alcatuite din bucati de cod asa ca nu pot fi executate nici nu pot auto-rula. In consecinta, nu se pot duplica sau replica pe alte retele pentru a se rula sau replica din nou. Deoarece nu pot indeplini aceste functii, nu pot fi considerate virusi. Intrucat cookie-urile pot fi folosite pentru scopuri negative deoarece stocheaza informatii despre preferintele si istoricul de navigare al utilizatorilor, atat pe un anume site cat si pe mai multe alte siteuri, fiind folosite ca o forma de Spyware (spionaj privind activitatea consumatorului), multe produse anti-spyware marcheaza cookie-urile in mod constant pentru a fi sterse in cadrul procedurilor de stergere/scanare anti-virus/anti-spyware.

In general browserele au integrate setari de confidentialitate care furnizeaza diferite nivele de acceptare a cookie-urilor, perioada de valabilitate si stergere automata dupa ce utilizatorul a vizitat un anumit site. Deoarece protectia identitatii este foarte valoroasa si reprezinta dreptul fiecarui utilizator de internet, este indicat sa se stie ce eventuale probleme pot crea cookie-urile. Pentru ca prin intermediul lor se transmit in mod constant in ambele sensuri informatii intre browser si website, daca un atacator sau persoana neautorizata intervine in parcursul de transmitere a datelor, informatiile continute de cookie pot fi interceptate. Desi foarte rar, acest lucru se poate intampla daca browserul se conecteaza la server folosind o retea necriptata (ex: o retea WiFi nesecurizata). Alte atacuri bazate pe cookie implica setari gresite ale cookie-urilor pe servere. Este foarte important ca Utilizatorul sa aleaga metoda cea mai potrivita de protectie a informatiilor personale si sa:

Multe dintre aplicatiile de detectare si prevenire a spyware-ului includ detectarea atacurilor pe site-uri. Astfel, impiedica browserul de la a accesa website-uri care ar putea sa exploateze vulnerabilitatile browserului sau sa descarce software periculos. Se recomanda actualizarea programelor de navigare in mod constant, pentru ca multe dintre atacurile bazate pe cookie-uri se realizeaza exploatand punctele slabe ale versiunilor vechi ale browserelor. Toate browserele moderne ofera posibilitatea de a schimba setarile cookie-urilor. Aceste setari se gasesc de regula in “optiuni” sau in meniul de “preferinte” al browserului.

 

8. Plata cu cardul

In cazul in care Clientul opteaza pentru plata online cu cardul a contravalorii comenzilor, contractului si/sau contractelor, autorizarea si remiterea spre Decontare a tranzactiilor de acceptare card se realizeaza exclusiv prin intermediul societatii comerciale PayU S.A. prin solutia integrata; PayU S.A. este furnizorul Oh, DA! (OHDA DESIGN SRL)  de solutie software de facilitare a comertului electronic adica servicii de plata, administrare plati si protectie antifrauda.

Sunt acceptate toate tipurile de carduri emise de banci romanesti si straine sub siglele VISA si MasterCard, cu conditia ca bancile emitente sa le fi activat pentru plata online. De asemenea, sunt acceptate plati efectuate prin carduri de credit pentru plati in rate astfel cum sunt enumerate pe pagina cu informatii despre plati. Alte metode de plata sunt transferul bancar sau plata la livrare.

Oh, DA! nu solicita si nu stocheaza nici un fel de informatii referitoare la cardul sau cardurile bancare ale Clientului, acestea fiind procesate direct pe serverele furnizorului de servicii de plata online.

 

9. Politica de vanzare online

9.1 Acces la serviciu

9.1.1. Accesul la serviciu este permis oricarui Membru care poseda sau isi creeaza un Cont pe site sau descarca aplicatia mobila iOS sau Android.

9.1.2. Pentru a i se permite accesul la serviciu, Membrul va trebui sa accepte prevederile Documentului.

9.1.3. Oh, DA!  isi rezerva dreptul de a limita accesul clientului la Serviciu si campanii marketing (de a nu-l include in campania de promovare si fidelizare, de a-i permite sa comande doar cu plata in avans, etc.) precum si dreptul de a anula comenzile deja plasate in urmatoarele cazuri: plasarea si refuzarea a mai mult de doua comenzi in sistemul de plata la livrare, mai mult de 2 comenzi ulterior anulate de catre Client prin utilizarea butonului „Anuleaza comanda” sau notificare din partea lui trimisa in scris pe adresa de email contact@ohda.ro sau modificarea comenzilor in sensul renuntarii la 20 de produse lunar din comenzile plasate, prin comunicare in scrisa din partea Clientului catre adresa de email contact@ohda.ro, folosirea unui limbaj tendentios, incalcarea dreptului de proprietate intelectuala etc., accesul si existenta Contului Clientului ar putea prejudicia in vreun fel Oh, DA! (OHDA DESIGN SRL, www.ohda.ro). Oh, DA!  isi rezerva acest drept cu exceptia cazurilor permise de la art. 9.3.7 si oricare criteriu mentionat mai sus se indeplineste primul. Acest drept poate fi exercitat in orice moment si nu este necesara notificarea Clientului in acest sens.

9.1.4. Fiecare Membru poate avea un singur Cont. Este interzisa partajarea unui Cont intre mai multi Membri/Clienti.

9.1.5. In situatia in care se descopera accese partajate de mai multi Clienti, Oh, DA!  isi rezerva dreptul de a anula sau a suspenda accesul Clientului la Continut sau Serviciu. Daca exista comenzi plasate din conturile suspendate sau anulate, acestea vor fi anulate automat.

9.1.6. Oh, DA!  poate refuza o comanda in urma unei notificari prealabile adresate Clientului, fara a exista obligatii intre parti si fara ca o parte sa poata pretinde daune, pentru urmatoarele situatii:

9.2. Produse si servicii

9.2.1. Oh, DA!  poate publica pe site informatii despre produse, servicii si/sau promotii practicate de catre acesta sau de catre oricare alt tert cu care Oh, DA!  are incheiate contracte sau acorduri de parteneriat, intr-o anumita perioada si in limita stocului disponibil.

9.2.2. Produsele si/sau serviciile achizitionate prin intermediul serviciului sunt destinate exclusiv uzului personal al Clientului.

9.2.3. Oh, DA!  poate limita capacitatea de achizionare a unor produse sau servicii disponibile pe site la un moment dat, unuia sau mai multor Clienti, pe motive intemeiate.

9.2.4. Toate tarifele aferente produselor sau serviciilor prezentate pe site sunt exprimate in lei (RON) si includ TVA.

9.2.5. Pretul RRP -“Recommended retail price” adica “Pret recomandat de furnizor” este o informatie de la furnizor catre comercianti privind vanzarea in magazine, centre comerciale sau orice alte spatii comerciale online sau cu prezenta fizica. Aceste recomandari au caracter pur informativ si nu au valoare juridica, nefiind obligatorii de aplicat, nefiind asimilate si nefiind incluse in vanzarile cu pret redus, astfel cum acestea sunt definite de OG 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata. Informatia RRP nu este pret de referinta practicat de Oh, DA!  in magazinele sale si produsele nu au fost oferite spre vanzare la acest pret de catre Oh, DA! .

9.2.6. Facturarea produselor achizitionate se face exclusiv in RON folosind informatiile furnizate de Client in formularul destinat. Oh, DA!  nu raspunde de corectitudinea informatiilor furnizate de Client pentru factura sau de imposibilitatea deducerii unor cheltuieli datorita informatiilor furnizate incorecte de catre Client. Facturile se emit astfel: pentru platile efectuate anterior primirii produselor si serviciilor se emite factura de avans, iar pentru platile efectuate la momentul primirii produselor se emite factura finala la momentul expedierii catre Client (predarii catre curier). Pentru corectii (anulari, retur) se emit facturi de storno. Toate facturile sunt emise si inregistrate automat si incluse in raportarile fiscale. Nu se accepta corectii cu exceptia acelor modificari ale facturilor efectuate prin metodele si la termenele legale.

9.2.7. Plata produselor si/sau a serviciilor achizitionate prin intermediul serviciului se poate face atat online cu cardul de debit, plata cu cardul pentru plati in rate, utilizand diferite carduri mentionate, prin transfer bancar si la livrare catre curier numai in numerar.

9.2.8. In cazul platilor online cu cardul Oh, DA!  nu este / nu poate fi facuta responsabila pentru niciun alt cost suplimentar suportat de client, incluzand dar nelimitandu-se la comisioane de conversie valutara aplicate de catre banca emitenta a cardului acestuia, in cazul in care moneda de emitere a acestuia difera de RON. Responsabilitatea pentru aceasta actiune o poarta numai clientul.

9.2.9. Plata in numerar sau prin intermediul sistemul POS (plata direct la agent cu card-ul ) este o metoda de achitare intarziata a produselor, cu risc pentru Oh, DA!  de retragere a Clientului din Contract. De aceea aceasta optiune este disponibila doar in anumite cazuri si doar pentru anumite produse, iar Oh, DA!  isi rezerva toate drepturile de a aplica sau nu aceasta optiune in functie de criterii interne. In momentul plasarii comenzii Clientul este informat si accepta expres metoda de plata selectata/disponibila. In cazul in care Clientul comanda cantitati mai mari din acelasi produs (mai mult de 10 produse de acelasi tip), pentru produsele livrate direct de la Producator (in acest caz se va mentiona expres la descrierea produsului pe site) sau produse care se incadreaza in anumite criterii interne de comercializare (stocuri limitate, produse fragile si voluminoase, produse ce necesita manevrare speciala), Oh, DA!  ofera posibilitatea de plata exclusiv online cu card. Pentru produsele care nu se incadreaza in criteriile mentionate mai sus, Oh, DA!  poate oferi posibilitatea de plata prin transfer bancar. Optiunea de Plata in numerar/POS la livrare la curier este taxata suplimentar.

9.2.10. Plata comenzii in numerar sau POS la livrare (la curier) este o metoda de plata disponibila doar in anumite cazuri si doar pentru anumite produse. In cazul in care Clientul are comenzi nelivrate si neachitate, a carora suma totala este egala sau mai mare cu 5.000 RON, Oh, DA!  ofera posibilitatea de a plasa comenzi suplimentare doar cu plata in avans (plata on-line sau prin transfer bancar). Aceasta posibilitate este activata in momentul plasarii comenzii pe site. Oh, DA!  NU poate fi obligat sa ofere optiunea de Plata comenzii in numerar, la livrare (la curier) pentru clienti cu istoric dovedit de a refuza/anula comenzi sau care prin activitatea lor contrara uzantelor normale si a bunei-credinte pot produce in orice fel daune site-ului www.ohda.ro, societatii OHDA DESIGN SRL  SA si /sau partenerilor sai.

9.2.11. Informatiile din evenimentele de vanzare folosite pentru descrierea produselor, caracteristici si greutate disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentari multimedia / link-uri catre alte siteuri etc.) nu reprezinta o obligatie contractuala din partea Oh, DA! , acestea fiind cu titlu de prezentare. Oh, DA!  poate retrage o oferta de produse sau o poate modifica in orice moment pana la plasarea comenzii, fara a datora daune sau alte penalitati catre nici un potential client.

9.2.12. In imaginile produselor si/sau serviciilor Oh, DA!  isi rezerva dreptul de a utiliza si alte produse (accesorii etc.) care pot sa nu fie incluse in costurile produselor respective si implicit nu vor fi livrate la achizitia produselor. In acest caz, se precizeaza expres in descrierea produselor ce bun este de vanzare si se marcheaza si in imagine.

9.2.13. In cazul putin probabil cand Oh, DA!  nu va putea onora o parte din produse, acesta va notifica pe e-mail Clientul, oferindu-i una dintre alternative:

9.2.14. TAXA DE TIMBRU VERDE – valoare exprimata in lei, platita de catre Oh, DA!  catre compania autorizata cu preluarea operatiunilor de colectare, transport si valorificare / reciclare a deseurilor echipamentelor electrice si electronice, astfel cum este prevazut in OUG nr. 1037/2010 privind deseurile de echipamente electrice si electronice. Conform legii, taxa de timbru verde este facturata de catre Oh, DA!  (producator) si trebuie suportata in final de catre Clientul final (utilizator).

9.2.15. Prin optiunea "Sunt Eco", toate instructiunile, descrierea produselor, documentele legate de produsele comandate, vor figura in format digital (in contul clientului sau pe email).

9.3. Comanda online

9.3.1. Clientul poate efectua comenzi de produse comercializate la un moment dat, exclusiv pe site, ofertele fiind limitate in timp (dupa perioada indicata nu se mai pot plasa comenzi si articolele nu mai sunt vizibile pe www.ohda.ro). Pretul afisat pe site la momentul comenzii nu se va modifica, fiind ferm. Pentru o oferta care a expirat nu mai pot fi plasate comenzi. Oh, DA! poate modifica oricand preturi, oferte, cantitati conform criteriilor interne (locatia geografica, disponibilitate stoc, etc.) cu respectarea comenzilor/contractelor deja plasate. Oh, DA! nu poate fi obligata sa pastreze un anume pret decat pentru comenzile plasate; potentialii clienti care vizualizeaza ofertele dar nu plaseaza comenzi nu pot solicita un pret/oferta diferit de cel afisat pe site-ul www.ohda.ro.

9.3.2. Prin finalizarea comenzii Clientul consimte ca toate datele furnizate de acesta, necesare procesului de cumparare, sunt corecte, complete si adevarate la data plasarii comenzii, denumita in cadrul acestui document si comanda emisa.

9.3.3. Contractul la distanta este considerat incheiat de catre Oh, DA!  in Romania, atunci cand comanda plasata de catre Client este confirmata electronic de catre Oh, DA! , in urma receptiei tuturor produselor (d.p.d.v. cantitativ si calitativ) din acea comanda de catre Oh, DA!  (direct sau prin subcontractori). Mai mult, inainte de a valida comanda Clientului si inainte de a expedia produsele, Oh, DA!  are dreptul sa contacteze Clientul, prin orice mijloc disponibil / agreat de Oh, DA!  (telefonic sau e-mail), pentru a obtine confirmarea personala de catre Client a datelor sale de identificare si livrare. Clientii accepta ca Oh, DA!  nu poate fi fortat sa valideze/livreze produse catre persoane care nu au confirmat datele de livrare si identificare.

9.3.4. Oh, DA!  va denunta unilateral si va anula automat comanda efectuata de catre Client, chiar si fara notificare prealabile adresata Clientului, fara nici o obligatie ulterioara a vreunei parti fata de cealalta sau fara ca vreo parte sa poata sa pretinda celeilalte daune-interese in urmatoarele cazuri:

9.3.5. In cazul in care Clientul renunta la o comanda cu plata efectuata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre Oh, DA!  in maxim 14 zile de la data la care Oh, DA!  a luat la cunostiinta de acest fapt sau poate fi convertita in puncte Oh, DA! in conditiile art. 9.2.13 la solicitarea Clientului.

9.3.5.1 In cazul rezolutiunii sau, dupa caz, rezilierii contractului din culpa Oh, DA!, daca Clientul a efectuat plata in avans, prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul si in care banca emitenta a cardului Clientului a autorizat tranzactia bancara, suma aceasta va fi rambursata de catre Oh, DA! in maxim 7 (șapte) zile de la momentul rezilierii contractului.

9.3.6. In cazul in care unele produse comandate de catre Client printr-o comanda efectuata cu plata efectuata in avans (prin transfer bancar confirmat sau prin solutia online de plata cu cardul) nu mai sunt disponibile pe stoc din motive independente de Oh, DA! , Oh, DA!  va informa clientul asupra acestui fapt imediat ce cunoaste indisponibilitatea si va dispune rambursarea sumelor achitate in avans in termen de maxim 7 (sapte) zile de la notificarea clientului. In aceasta situatie, Oh, DA!  isi rezerva dreptul de a oferi, suplimentar fata de sumele cuvenite rambursabile din avans, si puncte promotionale (gratis) pentru orice produs ce a fost comandat si a devenit, ulterior confirmarii comenzii si din motive independente de Oh, DA! , indisponibil pentru livrare. Utilizarea punctelor se poate face doar pe www.ohda.ro si este conditionata de comportamentul standard al clientului; 1 punct este echivalent cu 1 RON si nu poate fi transferat intre conturi sau utilizatori. Orice suspiciune de frauda in comportamentul Clientului duce la invalidarea punctelor promotionale gratuite.

9.3.7. O comanda plasata poate fi modificata numai in urmatoarele situatii si doar la solicitarea Clientului:

9.3.8. Comenzile nu pot fi modificate, in cazul in care Clientul opteaza pentru plata online sau prin transfer bancar a contravalorii acestora.

9.3.9. In cazul in care un Client isi modifica datele personale, folosind formularele disponibile pe site, toate comenzile in derulare existente la acel moment isi pastreaza datele definite/acceptate de catre Client inainte de momentul modificarii, luandu-se in considerare, pentru livrare si contact, noile date modificate corespunzator.

9.3.10. O comanda plasata poate fi anulata inainte de expedierea acesteia prin intermediul butonului "Anuleaza comanda" din Contul Clientului sau prin solicitarea Clientului in scris trimitand un e-mail pe contact@ohda.ro, mentionand clar anularea si numarul comenzii.

9.3.11. La orice comanda plasata clientul este obligat sa verifice si sa accepte cadrul contractual.

9.4. Comanda telefonica

9.4.1. Clientul / Membrul nu poate efectua comenzi telefonice. Clientul / Membrul nu poate solicita modificarea comenzii la telefon.

9.5. Contract si finalizare

9.5.1. Oh, DA!  va emite si transmite catre Client toate documentele necesare care sa ateste achizitionarea produselor/serviciilor de catre Client conform legislatiei in vigoare.

9.5.2. Oh, DA!  va facilita informarea Clientului asupra stadiului de finalizare in care se afla comanda sa prin trimiterea unui e-mail de informare la adresa indicata de acesta. Factura emisa va cuprinde toate mentiunile obligatorii in conformitate cu art. 319 din Legea nr. 227/2015 privind Codul fiscal si va putea fi descarcata in format pdf din contul Membrului.

9.5.3. Contractul la care se adauga documentele care atesta livrarea catre Client a coletului de catre curier (AWB semnat si Decontat) din partea OH, DA! , devine Contract onorat.

9.5.4. Contractul este incheiat pe durata determinata. Acesta va fi considerat ca fiind incetat in momentul in care partile isi vor fi executat obligatiile reciproce in termenele si conditiile stabilite prin prezentul Document.

9.5.5. In cazul in care exista diferente intre numarul de produse comandate (asa cum poate fi accesata din "Contul meu") si continutul coletului, Clientul are obligatia de a notifica Oh, DA!  si in maximum 24 de ore de la receptia coletului telefonic sau prin e-mail catre adresa contact@ohda.ro cu detaliile aferente (foto, explicatii etc.).

9.6. Transport

9.6.1. Costurile transportului in sistem de curierat a produselor achizitionate pe site-ul www.ohda.ro de la Oh, DA!  sunt urmatoarele:

9.6.2. Timpul de livrare al unei comenzi este comunicat expres la plasarea acesteia si este un interval de zile influentat de: transportul bunurilor de la furnizorul de marfa al Oh,DA! , timpii de procesare in centrul logistic al furnizorului initial si in depozitul Oh, DA!, zile lucratoare din luna, numarul produselor din comanda si timpii de procesare a fiecarui produs etc. Timpul total de livrare poate fi decalat de un produs cu perioada mai lunga, astfel ca Clientul accepta ca prin cumularea a mai multe produse intr-o comanda decaleaza livrarea produselor pana la data cea mai indepartata.

Livrarile se vor efectua de regula in interiorul perioadei asumate la plasarea comenzii (variaza intre doua zile si opt saptamani) si Clientul poate obtine informatii privind statusul livrarii in orice moment. In cazul in care produsul poate fie livrat cu depasirea termenului susmentionat, Oh, DA!  va informa de indata Clientul prin E-mail, oferind doua optiuni: Clientul fie renunta (in scris) la comanda/produs, fie accepta noul termen de livrare propus. In eventualitatea in care plata a fost efectuata in avans prealabil livrarii, sumele platite vor fi rambursate in totalitate conform legii, in termen de maximum 14 zile de la data renuntarii.

9.6.2.1. Clientul are posibilitatea alegerii Livrarii rapide a produselor semnalizate in mod special in acest mod. In cazul Livrarii rapide, produsele din stoc vor fi expediate imediat.

9.6.2.2. In cazul in care Clientul comanda produse cu Livrare standard si produse la care a optat pentru Livrare rapida, produsele cu Livrare rapida vor fi expediate imediat in intervalul indicat, separat de produsele cu Livrare standard, caz in care vor exista doua taxe de transport separate. Daca Clientul opteaza pentru Livrare stadard, produsele vor fi expediate integral, la termenul estimat initial, iar costurile de livrare vor fi mai mici.

9.6.3. Oh, DA!  poate avea campanii privind livrarea gratuita (perceperea unei taxe de livrare - asa cum e definita la 9.6.1. in suma 0 (zero) LEI. Livrarea gratuita se aplica pentru livrarea de bunuri vandute de catre OHDA DESIGN SRL, nu de catre Partenerii Oh, DA! Marketplace, cu valoare totala peste 250 RON, numai in anumite conditii, incluzand dar nelimitandu-se la:

9.6.4. Expediere MultiColet - Pentru a asigura integritatea produselor mici sau fragile si pentru a reduce perioada de livrare, Oh, DA!  foloseste sistemul de MultiColet: o comanda este trimisa cu mai multe expeditii separate (in zile separate). Clientul poate verifica numarul de expeditii al unei comenzi si statusul acestora in sectiunea Contul meu de pe www.ohda.ro. Oh, DA!  nu garanteaza in niciun fel ca o comanda este transmisa intr-o singura expeditie si nici nu solicita taxe suplimentare pentru livrarea in doua expeditii. Modul de impachetare si livrare este la libera alegere a Oh, DA! , cu respectarea obligatiei de livrare integrala a produselor in perioada asumata.

9.7. Calitate si garantii

9.7.1. Oh, DA!  respecta prevederile de garantie conform legislatiei romanesti in vigoare. Detalii clare legate de aceste garantii sunt date de catre fisele produselor si niciun membru nu poate solicita o garantie extinsa, mai mult decat cea mentionata. Garantia se aplica conditiilor normale de utilizare si este valabila numai pentru produsele achizitionate si platite de Client de la Oh, DA!. Produsele beneficiaza de o garantie de conformitate conform prevederilor Legii 449/2003, astfel cum aceasta a transpus Directiva 1999/44/CE privind vanzarea de bunuri de consum si garantiile conexe sau daca in prezentarea produsului este precizat un termen extins de garantie se aplica termenul mai lung. Raspunderea Oh, DA! , conform prevederilor art. 9-14 din Legea 449/2003, este angajata daca lipsa de conformitate apare intr-un termen de doi ani, calculat de la livrarea produsului, pentru produsele cu o durata medie de utilizare de cel putin 2 ani. Garantia presupune rambursarea valorii pentru produsele neconforme sau repararea acestora pentru care Clientul notifica comerciantul in scris in termenul legal; Oh, DA!  poate inlocui produsele neconforme sau defecte si poate oferi repararea la anumite categorii de produse (electrice, electrocasnice, gadgeturi, ceasuri) comercializate de Oh, DA! care beneficiaza de garantie sustinuta de unitati service autorizate ale partenerilor Oh, DA! sau ale producatorilor.

9.7.2. Produsele neconforme redevin proprietatea OhD, A!  in situatiile in care nu pot fi inlocuite sau reparate. Clientul nu este indreptatit la despagubiri sau penalitati pentru produsele neconforme si prin plasarea comenzii declara ca accepta una din variantele propuse de catre Oh, DA!, acestea fiind: repararea produsului, inlocuirea produsului sau rambursarea contravalorii produsului/produselor achizitionate in cazul lipsei de conformitate, aplicabile dupa caz.

9.7.3. Conditiile de garantie nu se aplica pentru urmatoarele cazuri: s-a intervenit asupra produsului, a fost reparat si / sau modificat de personal neautorizat; numarul de serie al produsului, componentele sau accesoriile au fost modificate, anulate sau eliminate; produsul prezinta defecte fizice: lovituri, crapaturi, cioburi, rugina sau prezinta urme de utilizare in conditii neadecvate: tensiuni de alimentare necorespunzatoare, supunerea la variatii mari de temperatura si presiune, manipulare incorecta, patrunderea de lichide, metale sau alte substante in interiorul echipamentelor.

9.7.4. Detalii clare despre trasaturile caracteristice ale fiecarui produs sunt furnizate pe site. Informatii cu privire la termenii si conditiile de garantie Oh, DA!  si instructiunile de utilizare generale a diferitelor tipuri de produse pot fi predate Clientului ca document in format digital, disponibile din contul Oh, DA sau cerute prin adresa prin e-mail. Daca aceste informatii nu au parvenit Clientului acesta le poate obtine oricand prin solicitare telefonica sau e-mail catre contact@ohda.ro  .

9.8. Renuntarea la contract si returnarea produselor

9.8.1. Cu exceptia limitarilor art. 9.9. privitoare la achizitia cu puncte Oh, DA!, Clientul Oh,DA!  poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca intreaga contravaloare platita pentru produse, in urmatoarele situatii:

9.8.2. Oh, DA!  poate oferi acoperirea taxei de livrare pentru produsele returnate ( indiferent de motivul returnarii, cu exceptia cazurilor de returnare abuziva) ca si procedura de fidelizare daca se foloseste formularul mentionat la art 9.8.3 pct a), iar returul se solicita si proceseaza prin sectiunea Contul meu de pe www.ohda.ro. Prin completarea formularului de retur, Clientul are posibilitatea de a selecta produse simultan din una sau mai multe comenzi returnabile (cele in termen maxim de 30 zile). In cazul in care Clientul foloseste alt curier sau alte modalitati de livrare (posta, personal), adresa de returnare produse este Strada Alexandru Ioan Cuza 34 A, Tunari, Ilfov, Romania si se va aplica art. 13 alin. 3 si art. 14 din Ordonanta De Urgenta nr. 34 din 4 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative. Clientul are obligatia de a achita in mod direct costurile aferente transportului (costurile de transport nu vor fi platite de Oh, DA!  si nu se va accepta plata prin sistemul ramburs la destinatie). Plata transportului nu se face la adresa de returnare produse Oh, DA! si nu se vor accepta colete cu plata ramburs pentru valoarea produselor la destinatar.

9.8.3. Inainte de expirarea perioadei de retragere, Clientul informeaza Oh, DA!  cu privire la decizia sa de retragere din contract. In acest scop, Clientul poate alege una dintre urmatoarele variante:

9.8.4. Clientului care a notificat Oh, DA!  conform art 9.8.3., ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire au fost returnate sau inmanate catre Oh, DA!   sau unei persoane autorizate de Oh, DA! sa receptioneze produsele, fara intarziere nejustificata si in decurs de cel mult 14 zile de la data la care acesta a comunicat Oh, DA!  decizia sa de retragere din contract. Termenul este respectat daca produsele sunt expediate de Client inainte de expirarea perioadei de 14 zile impachetate corespunzator pentru protejarea pe durata transportului. Clientul ii revine responsabilitatea de a face dovada ca a trimis produsele catre Oh, DA! prin pastrarea documentului (awb-ul de ridicare produse) oferit de catre compania de curierat, in momentul ridicarii returului, pana la termenul legal de rambursare a sumei. Prin formularul de retur, Clientul notifica Oh, DA!  de cerinta de retur, iar Oh, DA!  ridica produsele mentionate in formularul de retur si puse la dispozitie de Client in urmatoarele zile lucratoare, nedepasind cele 14 zile legale.

9.8.5. Clientul Oh, DA!  nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:

9.8.6. Membrul/Clientul va fi informat in e-mailul de plasare a comenzii daca acesta este returnabil sau nu si daca exista costuri in caz de retur. Produsele ce constituie un kit/set trebuie returnate ca un kit/set.

9.8.7. In cazul retragerii din contract a Clientului, Oh, DA!  ii ramburseaza acestuia toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea sa, inclusiv, dupa caz, costurile livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a Clientului conform art. 9.8.2. si 9.8.3. Returnarea se face folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de Client pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care Clientul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina Clientului plata de comisioane in urma rambursarii.

9.8.8. Clientul Oh, DA!  poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui Contract si este indreptatit sa primeasca partial contravaloarea platita pentru produse daca acestea sunt intr-o stare de diminuare a valorii de revanzare (nu au toate componentele, prezinta deficiente, nu au documentatia initiala sau alte cauze care modifica produsul initial).

9.8.9. Daca clientul nu impacheteaza corespunzator pentru protejarea/manipularea produselor returnate, curierul indicat in formularul de retur este indreptatit sa nu preia, pe cheltuiala Oh, DA!  bunurile notifiate pentru retur. Daca clientul trimite produsele impachetate necorespunzator pentru protejare/manipulare prin alta metoda(alt curier, posta romana, predare personala etc.) este raspunzator de orice distrugeri, defecte, descompletari constatate la receptia returului. Prevederile de mai sus Nu se refera la ambalajul original al produselor ci la orice ambalaj care conform standardelor de curierat precizate pe pagina curier sunt in masura sa protejeze produsele in functie de specifcul lor(material, dimensiuni etc.). Oh, DA!  isi rezerva dreptul sa nu accepte produsele asupra carora au fost efectuate interventii neautorizate, cele care prezinta urme de uzura sau folosire excesiva, zgarieturi, ciobituri, lovituri, socuri mecanice / electrice, produsele carora le lipsesc accesorii.

9.9. Puncte si Vouchere Oh, DA!

9.9.1. Oh, DA!  poate acorda puncte cu titlul de cheltuieli deductibile de marketing si poate modifica mecanismul unilateral, fara ca Utilizatorii sa poata cere daune interese pentru ne-alocarea sau anularea de puncte Oh, DA!. Un punct este echivalent cu 1 RON si poate fi folosit pentru a achiziona bunuri de pe www.ohda.ro .

Punctele promotionale se primesc in urmatorul mecanism:

9.9.1.1. Puncte din invitatii prieteni:

  1. 1. Clientul transmite invitatii de inscriere pe site in calitatea sa de membru catre persoane reale care nu sunt deja si nu au fost membri ai comunitatii Oh, DA! pe www.ohda.ro;
  2. 2. Aceste persoane care au primit invitatii prin mecanismele puse la dispozitie pe site se inregistreaza si devin Membri;
  3. 3. Dupa ce au devenit Membri, aceste persoane achizitioneaza produse plasand comenzi din contul nou creat prin invitatie. La expirarea perioadei de denuntare (30 zile de la livrare) pentru prima comanda achitata de catre o persoana invitata de Client prin siteul www.ohda.ro , Clientul care a trimis invitatia primeste puncte in valoare de 20 lei, activabile in siteul www.ohda.ro. Punctele se incarca in contul Clientului si pot fi folosite pentru plata produselor la paritatea 1 punct=1 RON.
  4. 4. Punctele se scad din prima comanda valida de minimum 75 lei.

9.9.1.2. Puncte oferite pentru fidelizare sau alte activitati de compensare: Oh, DA!  notifica prin e-mail clientul ca a primit punctele aferente unor mecanisme de activare sau ca si compensare pentru produse intarziate sau anulate. Clientul trebuie sa urmeze linkul indicat in e-mail si sa activeze/incarce punctele in siteul www.ohda.ro. Dupa incarcare, acestea pot fi utilizate la plata bunuri sau transport pentru orice comanda plasata din acel cont.

9.9.1.3. Puncte oferite la achizitia de Produse de pe www.ohda.ro.

In caz de retur se procedeaza astfel:

In cazul unor suspiciuni de frauda privind obtinerea si utilizarea de Puncte OHDA, Oh, DA! isi rezerva dreptul de a anula unilateral orice alocare sau folosire a punctelor Oh, DA! fara ca Utilizatorul sa aiba dreptul de a pretinde daune interese sau contravaloarea acestor puncte.

In cazul in care un Client pierde parola de acces in Contul sau de pe www.ohda.ro si nu poate oferi datele necesare pentru recuperarea ei, Oh, DA! nu are nicio responsabilitate in ceea ce priveste Punctele acumulate in acel cont de Client.

9.9.2. In cazurile de la art. 7.8.1. aplicabile produselor platite total sau partial cu puncte promotionale gratuite, sumele returnate nu se pot rambursa in conturi bancare indicate de Client; in caz de retur Clientul va primi puncte, 1 punct=1 RON si le va utiliza doar pe www.ohda.ro pentru achizitii ulterioare.

9.9.3. Vouchere Oh, DA! - Oh, DA!  poate acorda Vouchere valorice cadou, cu suma fixa, sau cu suma procentuala, proportional cu valoarea produselor eligibile din valoarea cosului de cumparaturi, cu titlul de cheltuieli deductibile de marketing, prin Campanii promotionale, a caror Regulamente de Desfasurare sunt afisate in perioada Campaniilor respective pe www.ohda.ro. Alocarea voucherelor se face procentual pe fiecare produs eligibil in functie de ponderea produsului in totalul comenzii. Oh, DA!  poate modifica mecanismul Regulamentelor unilateral, fara ca Utilizatorii sa poata cere daune interese pentru ne-alocarea sau anularea de Vouchere Oh, DA!.

In cazul returului produselor pentru care s-a aplicat Voucherul cu suma fixa mentionat mai sus in acest articol, se retine valoarea proportionala folosita a Voucherului aferenta produsului sau produselor returnate din valoarea totala a comenzii (spre ex: la un voucher valoric de 100 lei aplicat la o comanda de 300 lei, iar toate produsele au fost eligibile pentru aplicarea voucherului si produs returnat in valoare de 150 lei, Clientului i se va retine 50 lei din valoarea voucherului si i se va rambursa suma de 100 lei.

In cazul returului produselor pentru care s-a aplicat Voucherul cu suma procentuala din valoarea fiecarui produs eligibil de reducere din cosul de Cumparaturi, mentionat mai sus in acest articol, se retine valoarea proportionala a Voucherului aplicat la valoarea produsului sau produselor returnate (spre ex: daca pentru un cos de cumparaturi de 100 lei format din 3 produse se foloseste un voucher de 10 lei, daca se returneaza un produs de 50 lei (50% din valoarea cosului de cumparaturi), se retine 5 lei din voucher si se ramburseaza 45 lei.

10. Carduri Cadou (Gift Cards)

10.1. Orice persoana care doreste sa ofere un cadou poate achizitiona un Card Cadou de valoarea dorita, completand datele beneficiarului. Cardul Cadou se transmite Clientului prin e-mail.

10.2. Conditii de achizitie si utilizare Card Cadou:

10.3. Politica de retur

Cardul Cadou poate fi returnat in aceleasi conditii prevazute la art. 9.8. din rezentul document Termeni si Conditii;

In cazul in care Clientul sau utilizatorul Cardului Cadou doreste sa returneze produsul/produsele achizitionate prin intermediul unui Card Cadou, returul va fi efectuat in conditiile prevazute in art. 9.8 din prezentul document Termeni si Conditii. Contravaloarea produselor returnate achizitionate prin intermediul Cardurilor Cadou se rambureaza in contul bancar indicat de Client/utilizator.

11. Termeni si Conditii de achizitie produse vandute de partenerii Marketplace Oh, DA!

11.1. Cum poti deveni partener in platforma Oh, DA! Marketplace

Sistemul Oh, DA! Marketplace este disponibil pentru toti comerciantii care pot oferi produse de retail si au capacitatea de a procesa  comenzile clientilor si asigura serviciile post-vanzare.

 

11.2. Despre Oh, DA! Marketplace

Oh, DA! Marketplace este sistemul prin care partenerii Oh, DA! isi afiseaza propriile produse pe site-ul Oh, DA!, alaturi de produsele vandute direct de catre Oh, DA!. Clientii pot comanda simultan atat produse Oh, DA! cat si produse din oferta oricarui partener Oh, DA!, insa vor fi evidentiate in mod diferit in Cosul de Cumparaturi.

Toti partenerii care fac parte din sistemul Oh, DA! Marketplace au fost verificati si sunt permanent monitorizati ca sa putem asigura standardele de calitate cu care sunt obisnuiti clientii Oh, DA!.

Produsele afisate pe site-ul Oh, DA! care sunt vandute si livrate de un anume Partener sunt marcate cu aceasta mentiune. Astfel, Clientul este informat ca produsul respectiv este vandut de acel Partener, o companie independenta, acceptata de Oh, DA!  SA in sistemul Oh, DA!  Marketplacce in urma analizarii calitatii serviciilor si produselor pe care le ofera. Cand comanzi un astfel de produs, transmitem comanda ta Partenerului si acesta ti-l va livra impreuna cu toate documentele legale. Conditiile comerciale (exceptand taxele de livrare), politica si taxele de retur sunt aceleasi cu cele care insotesc produsele vandute direct de catre Oh, DA!.

11.3. Informatii referitoare la Comanda

Ca sa poti comanda produse vandute de catre Oh, DA! si de catre partenerii din Oh, DA!, trebuie sa detii sau sa iti creezi cont de Client. Din contul de Client se poate urmari foarte usor unde se afla coletul tau care contine produse vandute de catre Oh, DA! sau de catre partenerii Oh, DA!.

Produsele ofertate de partenerii din Oh, DA! pot fi comandate prin toate modalitatile cu care te-ai obisnuit deja: online pe site-ul Oh, DA!, telefonic la numerele afisate in pagina produselor sau din aplicatia Oh, DA!.

In cosul de cumparaturi, poti avea simultan atat produse vandute si livrate de Oh, DA!, cat si de partenerii din Oh, DA!, grupate dupa partenerul care le comercializeaza. Sub fiecare grup de produse vei regasi toate taxele aferente comenzii.

Punctele Oh, DA! se acorda si pentru produsele livrate de Partenerii Oh, DA!, dar se pot folosi doar la achizitionarea produselor vandute de catre Oh, DA!.

Voucherele Oh, DA! si Gift Cardurile nu se pot folosi la achizitionarea produselor vandute de Partenerii Oh, DA!.

 

11.4. Termene de livrare, stocuri, facturare

La fel ca si produsele vandute direct de Oh, DA!, produsele vandute de partenerii din Oh, DA! au afisate informatii de stoc in timp real precum si timpul estimat de sosire la destinatie pentru fiecare localitate din Romania, in cazul unei comenzi plasate la momentul afisarii ofertei. Produsele ofertate de partenerii din Oh, DA! sunt livrate doar prin intermediul curieratului rapid.

Impreuna cu produsele comandate, vei primi facturi corespunzatoare. In cazul in care optezi pentru plata ramburs, vei plati separat fiecare factura in momentul in care ti se livreaza produsele respective, iar plata se va face catre curierul care efectueaza livrarea.

Livrarea produselor achizitionate de la partenerii din Oh, DA! se face direct de catre acestia, exclusiv prin curier rapid. Nu se pot face livrari la sediul partenerului sau la depozitul Oh, DA!. Documentele aferente produselor achizitionate de la partenerii nostri (factura, certificat de garantie pentru produse de indelunga folosinta etc.) sunt livrate de catre partener impreuna cu produsele comandate.

In cazul in care vei comanda simultan produse de la Oh, DA! si alti parteneri, vei primi cate un colet separat de la Oh, DA! si fiecare partener.

11.5. Garantie si service

Pentru fiecare produs de folosinta indelungata care beneficiaza de garantie vei primi la livrare un certificat de garantie cu toate detaliile centrului de service care asigura reparatiile pe durata termenului de garantie. Garantia produselor achizitionate de la partenerii din Oh, DA! este asigurata de catre partenerul care a vandut produsul sau de catre centrul de service autorizat al producatorului, dupa caz.

11.6. Retur produse

Partenerii din Oh, DA!ofera acelasi termen prelungit de retur de 30 de zile conform Termeni si Conditii Oh, DA!.

12. Frauda

12.1. Oh, DA!  nu solicita Clientilor sau Utilizatorilor sai prin niciun mijloc de comunicare (e-mail/telefonic/SMS/ etc.) informatii referitoare la date confidentiale, conturi/carduri bancare sau parole personale.

12.2. Clientul / Membrul isi asuma intreaga responsabilitate pentru divulgarea unui tert a datelor sale confidentiale.

12.3. Oh, DA!  declina orice responsabilitate, in situatia in care un Membru / Client ar fi / este prejudiciat sub orice forma de catre un tert care ar pretinde ca este/reprezinta interesele Oh, DA! .

12.4. Clientul sau Membrul va informa Oh, DA!  asupra unor asemenea tentative, folosind datele de contact.

12.5. Oh, DA!  nu promoveaza SPAM-ul. Orice Membru/client care a furnizat explicit adresa sa de e-mail pe site poate opta pentru dezactivarea contului de client aferent acestei adrese de e-mail.

12.6. Comunicarile realizate de catre Oh, DA!  prin mijloace electronice de comunicare la distanta (i.e. e-mail) contin datele de identificare complete si conforme ale expeditorului sau legaturi catre acestea, la data transmiterii continutului.

12.7. Urmatoarele scopuri vor fi considerate tentativa de fraudare a Siteului/Continutul si/sau Oh, DA! . Oh, DA!  isi rezerva dreptul de a pune in miscare urmarirea penala impotriva aceluia sau acelora care a(u) incercat sa, sau a(u) atins acest(e) scop(uri):

12.8. Urmarirea de obtinere de puncte OHDA in conditiile art. 9.9. prin folosirea de conturi false (nume care nu sunt reale, mai mult de un cont per persoana fizica sau prin folosirea identitatii unor persoane, dar de catre alta persoana) se considera tentativa de frauda si va avea ca efect anularea avantajelor obtinute, blocarea accesului la siteurile Oh, DA! si raportarea catre autoritatile relevante.

 

13. Limitare de responsabilitate

13.1.Oh, DA! nu poate fi tinuta responsabila in nici un fel in fata niciunui Membru/Client care utilizeaza Siteul sau Continutul, altfel decat in limita articolelor ce constituie Termeni si Conditii.

13.2. In cazul in care un Membru/Client considera ca un Continut expediat prin orice mijloc de catre Oh, DA! violeaza drepturile de copyright sau orice alte drepturi, acesta poate sa contacteze pentru detalii OH, DA! , conform detaliilor de contact la contact@ohda.ro astfel incat Oh, DA! sa poata lua o decizie in cunostinta de cauza.

13.3. Oh, DA! nu garanteaza Membrului sau clientului acces pe site sau la serviciu, in lipsa inregistrarii de catre acesta din urma prin parcurgerea etapelor de inregistrare de pe site, si nu ii confera dreptul de a descarca sau de a modifica partial si/sau integral continutul, de a reproduce partial sau integral continutul, de a copia, sau de a exploata orice continut in orice alta maniera, sau de a transfera vreunui tert orice continut asupra caruia are si/sau a obtinut acces, in baza unui acord de utilizare, fara acordul prealabil scris al OH, DA! .

13.4. Oh, DA! nu raspunde de continutul, calitatea sau natura altor site-uri la care se ajunge prin legaturi din continut, indiferent de natura acestor legaturi. Pentru respectivele site-uri, raspunderea o poarta, integral, proprietarii acestora.

13.5. Oh, DA! este exonerata de orice vina in cazul utilizarii siteurilor si/sau al continutului transmis catre Membru sau Client, prin orice mijloc (electronic, telefonic etc.), prin intermediul siteurilor, e-mail-ului sau al unui angajat al OH, DA! , atunci cand aceasta utilizare a continutului poate sau produce pagube de orice natura Membrului, Clientului si/sau oricarui tert implicat in acest transfer de Continut.

13.6. Oh, DA! nu ofera niciun fel de garantii directe sau indirecte ca:

13.7. In limita prevederilor Termeni si Conditii, operatorii, administratorii si/sau proprietarii site-ului nu sunt sub nici o forma responsabili pentru relatiile sau consecintele acestora rezultand din, dar nelimitandu-se la, achizitii, oferte speciale, promotii, promovari, sau oricare alt tip de relatie / legatura / tranzactie / colaborare / etc. care pot aparea intre client sau Membru si oricare dintre cei care isi fac promovare directa sau indirecta prin intermediul siteului.

 

14. Forta majora si cazul fortuit

14.1. Exceptand cazurile in care nu au prevazut in mod expres altfel, nici una din partile unui contract incheiat, care este inca in derulare, nu va fi raspunzatoare pentru neexecutarea la termen si/sau in mod corespunzator, total sau partial, a oricareia din obligatiile care ii incumba in baza contractului, daca neexecutarea obligatiei respective a fost cauzata de un eveniment de forta majora.

14.2. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este obligat sa aduca la cunostinta celeilalte, imediat si in mod complet, producerea acestuia si sa ia orice masuri care-i stau la dispozitie in vederea limitarii consecintelor respectivului eveniment.

14.3. Partea sau reprezentantul legal al partii care invoca evenimentul mai sus mentionat este exonerat de la aceasta obligatie numai in cazul in care evenimentul o impiedica sa o duca la bun sfarsit.

14.4. Daca in termen de 15 zile de la data producerii lui, respectivul eveniment nu inceteaza fiecare parte va avea dreptul sa notifice celeilalte parti incetarea de plin drept a acestui contract fara ca vreuna dintre ele sa poata pretinde celeilalte alte daune-interese.

14.5. Partea care invoca evenimentul de forta majora trebuie sa faca dovada imposibilitatii executarii obligatiilor in termen de 30 zile de la data producerii evenimentului dar in limitele art. 13.3.

14.6. Exceptional (fara vina OH, DA! ) si din cauza unui caz fortuit (cum ar fi accident al transportatorului sau al furnizorului) este posibil ca livrarea produselor nu va putea fi facuta. In acest caz, Clientul va putea primi un punct promotional activabil (la optiunea Oh, DA! si de la caz la caz) ce va putea fi folosit in mod nelimitat pentru achizitionarea de produse de pe siteul www.OhDA .ro asa cum este descris la pctul 7.9.

 

15. Litigii

15.1. Prin folosirea/vizitarea/vizualizarea/etc siteurilor si/sau al oricarui continut trimis de catre Oh, DA! Membrului/Clientului prin accesare si/sau expediere prin orice mijloc (electronic, telefonic, etc), acesta se declara de acord cel putin cu prevederile "Termeni si conditii".

15.2. Orice disputa cu referire la prezentele Termeni si Conditii care ar putea sa apara intre Membru/Client si Oh, DA! se va rezolva pe cale amiabila.

15.3. Orice disputa, de orice fel, care ar putea sa apara intre Membru si Oh, DA! sau partenerii sai, se va rezolva pe cale amiabila. Daca aceasta nu va fi posibila, conflictul va fi solutionat de catre instanta competenta, conform prevederilor legale aplicabile.

15.4. Avand in vedere dispozitiile Regulamentului (UE) nr. 524/2013 privind solutionarea online a litigiilor in materie de consum si de modificare a Regulamentului (CE) nr. 2006/2004 si a Directivei 2009/22/CE, Oh, DA! ofera Membrului/Clientului posibilitatea de a opta pentru solutionarea pe cale extrajudiciara a eventualelor litigii, prin utilizarea platformei europene de solutionare online a litigiilor (platforma SOL), instrument digital creat de Comisia Europeana pentru a facilita solutionarea independenta, impartiala, transparenta, eficace, rapida si echitabila, pe cale extrajudiciara, a litigiilor care privesc obligatiile contractuale rezultate din contractele de vanzare sau de prestare de servicii online dintre un consumator care isi are resedinta in Uniune si un comerciant stabilit in Uniune . In acest sens se poate utiliza urmatorul link catre platforma SOL: ODR.

15.5. Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, indiferent de cauza, aceasta clauza nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze.

15.6. Prezentul document a fost redactat si va fi interpretat in conformitate cu legislatia romana. Legea aplicabila – Jurisdictia Prezentul Contract este supus legii romane. Eventualele litigii aparute intre Oh, DA! SA si Clienti / Cumparatori se vor rezolva pe cale amiabila sau, in cazul in care aceasta nu va fi posibila, litigiile vor fi solutionate de instantele judecatoresti romane competente din Municipiul Bucuresti.

 

16. Informatii privind DEEE

16.1. Deseurile de echipamente electrice si electronice (DEEE) pot contine substante periculoase ce au un impact negativ asupra mediului si sanatatii umane in cazul in care nu sunt colectate separat.

Avand in vedere prevederile OUG 195/2005 – referitoare la protectia mediului si O.U.G. 5/2015 privind deseurile de echipamente electrice si electronice, Clientii vor avea in vedere urmatoarele:

16.3. Aceasta pictograma indica faptul ca DEEE nu trebuie amestecate cu deseurile menajere si ca ele fac obiectul unei colectari separate.

16.4. Numarul de inregistrare in Registrul de punere pe piata a echipamentelor electrice si electronice: RO-2018-06-EEE-2231-II

16.5. Numarul de inregistrare in Registrul producatorilor de baterii si acumulatori: RO-2015-04-B&A-0717

 

17. Dispozitii finale

17.1. Oh, DA! isi rezerva dreptul de a putea efectua orice modificari ale acestor prevederi, precum si orice modificari ale site-ului/structurii acestuia/serviciului precum si orice continut fara notificare prealabila a Membrului sau Clientului.

17.2. In limita prevederilor Termeni si Conditii, Oh, DA! nu va putea fi facuta responsabila pentru eventualele erori aparute pe site din orice cauza, inclusiv din cauza unor modificari, setari, etc., care nu sunt facute de catre administratorul site-ului.

17.3. Oh, DA! isi rezerva dreptul de a introduce bannere publicitare de orice natura si/sau legaturi pe oricare pagina a site-ului, cu respectarea legislatiei in vigoare.
 

18. Contact si alte informatii

18.1. In cazul in care exista intrebari sau sugestii in legatura cu OH, DA!, va rugam sa ne contactati la numarul de telefon +40784 899 899, de Luni pana Vineri, program 10:00-16:00, sau prin e-mail la contact@ohda.ro.

18.2. Orice comentarii, intrebari, feedback, idei, sugestii sau alte comunicari sau informatii despre sau referitoare la site-ul  www.ohda.ro , functionalitatea sau imbunatatirea acestuia vor ramane proprietatea SC OHDA DESIGN SRL.

Prelucrare date cu caracter personal: Oh, DA! SA. este inregistrata in registrul de evidenta a prelucrarilor de date cu caracter personal sub numarul 22845.

18.3. Responsabilul cu protectia datelor cu caracter personal poate fi contactat la adresa de e-mail dedicata: contact@ohda.ro.